Toda a verdade |
Recentemente atopei nas minhas leituras dous pequenos paragrafos de dous importantes ideologos do Nacionalismo Galego um universo totalmente desconhecido para muitos GALEGOS e por nom falar do resto peninsular. Nom só nas razóns do porque defenderon certas ideais no seu día algunas boas outras nom tanto pero como tamen e possivel que algun que outro logo renegou como no caso de Castelao que tanto lhe gosta a esquerda pero que seu "Nejro panchito" convertiriase no seu cancro pelo feito de apoiar o que eu consideraria o Black Power cousa que para alguns vermes e torrentes justifican o xenocidio da etnia galega amparandose em semelhante ironia ou complexo racial (Ver o Vasco de Murguia) .
E se nom lembremos o tan querido Malcon X um autentico racista preto digno de admiración pela sua luta a favor do seu sangue e nom do cosmopolitismo de Luter ...
- A ignorancia, partidismo nojento, cibermamadas, mamadas em direito, infravaloracións ,sobrevaloracións, prejuiços,odios, envexas, rifas persoais, insultos varios ... Isto suele ser a coctelera típica dentro da política polo que nós nom iamos ser distintos, nom ? (1)
- Quase despois de 4 anos perguntando sempre o mesmo e discutindo sempre do mesmo. EM CASTELAN para fechar a boca a todos os ANALFABETOS E INBECILES que nem leen e por riba falan SEM CONHECEMENTO DA NOSSA CAUSA.
Galicia Analfabeta
Publicado em 1920 no livro A teoría do Nacionalismo Galego |
Galiza Analfabeta
1944 Sempre en Galiza publicado em Buenos Aires |
(1) Num futuro proximo tratarei em profundidade a NECESIDADE das discrepacias e as diferenças como factor evoluctivo
1 comentário:
nada novo que nom soupera
Enviar um comentário