27/10/10

Especial: M.R.A. Separatas en castelhano

Toda a verdade


Recentemente atopei nas minhas leituras dous pequenos paragrafos de dous importantes ideologos  do Nacionalismo Galego um universo totalmente desconhecido para muitos GALEGOS e por nom falar do resto peninsular. Nom só nas razóns do porque defenderon certas ideais no seu día algunas boas outras nom tanto  pero como tamen e possivel que algun que outro logo renegou como no caso de Castelao que tanto lhe gosta a esquerda pero que seu "Nejro panchito" convertiriase no seu cancro pelo feito de apoiar o que eu consideraria o Black Power cousa que para alguns vermes e torrentes justifican o xenocidio da etnia galega amparandose em semelhante ironia ou complexo racial (Ver o Vasco de Murguia) .

E se nom lembremos o tan querido Malcon X um autentico racista preto digno de admiración pela sua luta a favor do seu sangue e nom do cosmopolitismo de Luter ...


  • A ignorancia, partidismo nojento, cibermamadas, mamadas em direito, infravaloracións ,sobrevaloracións, prejuiços,odios, envexas, rifas persoais, insultos varios ... Isto suele ser a coctelera típica dentro da política polo que nós nom iamos ser distintos, nom ? (1)




  • Quase despois de 4 anos perguntando sempre o mesmo e discutindo sempre do mesmo. EM CASTELAN para fechar a boca a todos os ANALFABETOS E INBECILES que nem leen e por riba falan SEM CONHECEMENTO DA NOSSA CAUSA. 



Galicia Analfabeta
Publicado em 1920 no livro
A teoría do Nacionalismo Galego

Galiza Analfabeta

1944 Sempre en Galiza publicado em Buenos Aires 
Agora que falase claro a maior ironia e cachondeo veremos a mudaçon dos partidos bons e correitos para um certo galegismo barateiro tipo PP ou direitamente racharan com o Nacionalismo Galego por Racista e chouvinista pro-suevo.


(1) Num futuro proximo tratarei em profundidade a NECESIDADE das discrepacias e as diferenças como factor evoluctivo

1 comentário:

Anónimo disse...

nada novo que nom soupera