10/04/10

Comentario de livro XLII

LA EVOLUCIÓN DEL TALENTOPor José María Bermudez de Castro

Outro livro que pouco ten que aportar-nós, o qual apesar dunha intersante portada e com seu atractivo título e um deses livros que o lees e como se nom leras nada...



Como recheo conta a suposta historia dos "hominidos" e seu suposto nacimento na África e como pouco a pouco progresamos ate chegar o homo sapiens o qual remata a hístoria chega a censura, a qual nom permite mostrar umha explicaçom possivel ou lógica de como se chegou a diversidade biológica do ser homen actual.

Indudavelmente a censura e repressom e moi palpable a qual e deacordo com os pontos da Inquisiçom Marxista/democrática, estes fanáticos dos feitos economicos alheos os factores biológicos que confirman varias teórias Darwinistas; seján raciais ou sociais ( eu as mixturo) dan moi boas explicaçons para os problemas de qualquer grupo human o sociedade/naçom.

Por isso para estas limitadas cosmovisións mediocres som incapaces de comprender ou aceitar a REAL possibilidade da creaçom dum homen superior a qualquer forma actual de Sapien, o qual lógicamente eliminaria os propios Tiranos que tremen de medo com este feito*.


Por isso a bastardizaçom do homen para chegar ao "primitivo primordial" algo nom demostrado e seu objetivo primordial, e assim barrer tuda expecialiçaçom, aprendiçagem durante toda a evoluçom da humanidade para crear ese primate marxista alheo a persoalidade, a vontade de luita REAL, conciencia social/racial, etc... Este que unicamente obsesionalhe o feito de se eu tenho cartos ou nom na minha conta bancaria, ignorando que: o poder economico e um reflejo do potencial racial/social do colectivo ou raça* (E questionavel!)

Voltando o estercol, em resumidas o livro e igualitarismo, relativismo, mesticismo, censura, e simios encefalos. Se procuras um taco para tua cadeira, ou mesa da cozinha nom te recomendo mercar este livro o qual tampouco e barato.


PAX:230
3/10
IMAX: SIM, pero poucas

EDIT: Debate (qual?¿)


COMENTARIO: 42





Sem comentários: