Vehículos eléctricos sim, pero ...
O futuro tecnoloxico |
Depois de moitos anos ao final seica chegan canda nós, depois do boicote por parte do lobbie do petroleo e outros menos pópulares seica agora som politicamente correitos e maravilhosos e tenhen que ser fomentados, SIM ou SIM a colhons! . E se nom me creedes estade atentos aos proximos anos.
A midia coma sempre apoia aqueles que tenhen os petos mais grandes logo com a innovación tecnologica nom ia ser menos. Agora todo som vantaxes e progresos que tudos em curto prazo disfrutaremos logo ao final de mes ... Uma minoría selecta percatara-se da espiral de consumismo/dependencia enerxetica que exige o Deus Maquina. Polo que as novas centrais "pretas ou verdes" deben ser criadas para manter o delirio Multicultural Cosmopolita a costa do nosso Sangue e a Terra; por suposto!
Uma das vantaxes mais interesantes e a melhora da vida urbanita, o qual e possivel que parte do cheiro nojento desaparezca e isto favorezca as pessoas para que nom tenhan tantos cancros de pulmons e tampouco lhe rasque a gorxa em cada bocanada de aire da "city".
Un afluente do Ganges na India. O futuro garantizado de cor do Minho |
A inmundicia do gas Radón que sae das grandes canteiras de pedra de Porrinho día sim e día tamen que afeita a toda a Provincia e saltase o limite establecido pela OMS e um dois principais responsabels deste atentanto contra a vida e em expecial o consumidor branco e quen debe pagar a factura como se fosse responsabel dum novo Holoconto chamado Quecemento Global quando na realidade as mais grandes Chimeneas som made in China, Brasil e India onde já sabemos o valor das pessoas nesses lares e o amor a natureza de destacabel.
Logo grandes cambios enerxeticos e novos negocios a moi curto prazo que poden ou nom garantizar a supervivença do nosso povo e um futuro para os nenos brancos coisa que polo de agora ainda minha mente atopa a soluçom vertical e perfecta.
Polo de agora ...
Sem comentários:
Enviar um comentário