21/03/11

Delirio enerxetico ou delirio social/economico





Vehículos eléctricos sim, pero ...


O futuro tecnoloxico


Depois de moitos anos ao final seica chegan canda nós,  depois do boicote por parte do lobbie do petroleo e outros menos pópulares seica agora som politicamente correitos e maravilhosos e tenhen que ser fomentados, SIM ou SIM a colhons! . E se nom me creedes estade atentos aos proximos anos.




A midia coma sempre apoia aqueles que tenhen os petos mais grandes logo com a innovación tecnologica nom ia ser menos. Agora todo som vantaxes e progresos que tudos em curto prazo disfrutaremos logo ao final de mes ... Uma minoría selecta percatara-se da espiral de consumismo/dependencia enerxetica que  exige o Deus Maquina. Polo que as novas centrais "pretas ou verdes" deben ser criadas para manter o delirio Multicultural Cosmopolita a costa do nosso Sangue e a Terra; por suposto!




Uma das vantaxes mais interesantes e a melhora da vida urbanita, o qual e possivel que parte do cheiro nojento desaparezca e isto favorezca as pessoas para que nom tenhan tantos cancros de pulmons e tampouco lhe rasque a gorxa em cada bocanada de aire da "city".




Un afluente do Ganges na India.
 O futuro garantizado de cor do
Minho
Coido que isto implicaria uma reducçom no gasto em Sanidade magnifica, logo com esses cartos poderian-se invertir em futuro como na 1ª Xeraçom de SuperHomes recentemente criada. Mais isto  ainda esta lonxe de ser realidade factivel ou practica as vantaxes neste campo nom chegaran ao bom caminho, quase seguro iran canda o peto dum magnate. Como por ejemplo no caso clásico do "misterio Galego" de como aparecen os Cancros e Asma.  


A inmundicia do gas Radón que sae das grandes canteiras de pedra de Porrinho día sim e día tamen que afeita a toda a Provincia e saltase o limite establecido pela OMS e um dois principais responsabels deste atentanto contra a vida e em expecial o consumidor branco e quen debe pagar a factura como se fosse responsabel dum novo Holoconto chamado Quecemento Global quando na realidade as mais grandes Chimeneas  som made in China, Brasil e India onde já sabemos o valor das pessoas nesses lares e o amor a natureza de destacabel.




Logo grandes cambios enerxeticos e novos negocios a moi curto prazo que poden ou nom garantizar a supervivença do nosso povo e um futuro para os nenos brancos coisa que polo de agora ainda minha mente atopa a soluçom vertical e perfecta.










  Polo de agora ...





Sem comentários: