12/11/10

Comentario de livro LX

Sobre a seleção natural




Por Charles Darwin

Que podo dizer do pai da luta pela existência ...

Neste livrinho de tamanho normal e lixeiro ele forma parte do livro clásico pero ele aproxima-nós a revoluçom da propia existencia e sua compresión de como se chega o lugar actual pasinho a pasinho claro que com certos erros e acertos pero “as guerras nom se ganhan numha soa batalha”

Carlitos e seu nariz galego
Ele de sangue celta co um nariz clásico da nossas terras obrigame a asocia-lhe ese espiritu aventureiro que carateri-nós; suas grandes habilidades de exploraçom, analise e compresión reflexanó; ainda que ele nom seja muito de navegar pelo mar.

Aquí quizais tenhamos do melhorcinho escrito o que nutriu a outros contemporaneos da época coma o Conde Gobineau ou Herbert Spencer ambos fieis dumha nova fé. Cada um com diferente “ritual” e simbolismo o que lhes levou a cada um adiantar-se ou extender-se nalgun ponto pero exactamente ocorre o mesmo que no cristianismo e protestantismo ...                                                


Equí o Sr. Celta incita a supervivença, a adaptaçom, a extinción de diversas formas evoluctivas as quais na sua defensa ele arengaba o seu xenuino dereito a luta (Cousa que eu vou moito mais aló) temos o “moderno” Richard Dankins com seu Xen Egoísta um livro politicamente correito o que nom me impide extraer-lhe um catecismo de luta brutal.

Carlitos de xoven

  • Se gostas dos clásicos e mais que recomendabel sua leitura; verbas como: extinçao, luta pela supervivencia, supremacismo ...  Agochan muito mais da sua aparencia e se nom ler estas frases:


- “ As formas mais comuns, na “carreira” pela vida, tenderao a bater e suplantar as formas menos comuns, porque estas serao modificadas e aperfeiçoadas mais lentamentes.”  Pax 83 (Nordicistas)

- “ A luta incessante de toda a espécie para aumentar em número, quanto mais diversificados estes descendentes  se tornarem, maior será a sua possibilidade de serem bem sucedidos na batalha da vida”. Pax 72 (Principio do porque da diversificaçom da raça Aria)

- “ A raridade, como a geología nos diz, é o percursor da extinçao” Pax 52 (Superioridade da clase media)


- “ A selecçao natural nunca produzirá num ser algumha coisa injuriosa así própio, pois a selecçao natural age unicamente pelo e para bem de cada um” Pax 109 (Eugenesia)

Pax 122
8/10

IMAX: SIM

EDIT: COISAS DE Ler

Sem comentários: