MALESTAR SOCIAL EM SUDÁFRICA
A dous meses da celebraçom do mundial de futbol e maís que lógico que sejá um serio problema na Tirania do Obama Sudafricano tamen conhecido por "Zurrulho", o qual a día de hojé tem que solucionar a imagem de paraiso social e armonia racial, a qual unicamente existe nas mentes pervertidas pelo decadente marxismo intelectual sic*.
Assim que o tema de como viven nosso irmans na "África preta e democratica" a qual nós ofrece-nós diariamente e gratis mostras de como as massas pretas baten nos seus vicinhos, amigos e familiares brancos. Por no falar de boicots permamente nas suas propiedades pero o mais grave e lamentavel e a falta de distinçom de genero ou idade, assim mostra que aplican ao pé o marxismo intelectual o que seu unico obxetivo e a destrucçom do Ariano no mundo.
Gracias a este espiritu, alguns valentes homens e mulheres hartos deste xenocidio estatal apoiado pelos "bons do Occidente" fanáticos da Opressom políticamente correita os quais ocultan nossos berros de justiça Social que nossos irmans reclaman frente a um Tribunal de justiça, que lamentavelmente tem um veredicto garantiçado favoravel aos assasinos comunistas e pretos.
Mais o que tampouco e de sorprender e que suas testas já tenha um preço na comunidade branca assim que indudavelmente o Mundial de futbol pode ser moi interesante participar activamente nel.
Se bem o M.R.A. procurou ir uniformado o mais correito posivel, cantando seus lemas patriotas e nacionais, com suas bandeiras, eslogans, pancartas e seus feridos coraçons protexidos cumas poucas defensas persoais posivels frente a policia antibranca e a massa de xenocidas comunistas diante do edificio ...
Um panoraba lamentavel o que sen lugar a duvidas muitos son capaces de comprender devidamente o feito de que Sudafrica foi terra branca, o igual que America, e em pouco tempo Europa. E lóxico que os nacidos nas urbes, nom entendan a importancia da colheita, a man de obra necesaria para realiçar esos esforços biológicos os quais nom precisamente sobra na nossa comunidade. Ainda sabendo que o futuro para tudo o ano depende dessas colheitas as que obrigante a contratar a gente alhea aos nossos intereses estes agradecenche tua oferta cravandote um machete na testa, apunhalando teu corpo já frio e rematando deijandote espido.
Sem comentários:
Enviar um comentário