08/08/11

Comentario de livro LXXII

Elogio del crimen





Por Karl Marx


Um livrinho que nom  debería chamarse livro propiamente dito já pois e uma recopilaçom de diversos textos de indole criminal ou subversivo logo controversia garantizada.


A editorial gostou comenzar coma a maioria dos livros 99% filo-vermes os quais elogian a pessoalidad tenibel e agressiva de Marx, o qual ofrece algum que outro soriso ao lector gracias aos seus comentarios retranqueiros mais geralmente nom destaca por ser um "cachondo".


No livro atopamos temas actuais e nom, como a pena Capital e diversos castigos aos "criminosos" mais coido que a parte mais interesante do livro e a "Concepción apologética de la productividad de todas las profesiones"  neste capitulo observa como o sector criminal e uma forma de evitar e reducir os salarios e o desemprego por parte dos Capitalistas. 


Otra observaçom particularmente chamativa e a questión que plantejá sobre os Roubos e as violaçons das leís como um motor evolutivo. Assim pois fazeume reflexionar esta outra opción posibel dentro do Darwinismo Social. Que tanto destesta-se a día de hojé.





  • Frases: 


- " No sólo los ciudadanos se aman y se buscan entre sí con preferencia a los extranjeros, si no que amana a su patria" Pax 77


- " Estamos creando una nación de ilotas; no existen entre nosotros un solo hombre libre" Pax 21 A. Smith

- "La hipoteca que el campesino tiene sobre los bienes celestiales garantiza la hipoteca que tiene la burguesía sobre los bienes del campesino"  Pax 9


PAX; 80


IMAX: NOM
6/10


EDIT: SEQUITUR






Sem comentários: