O RACISMO REVIVE NA NETE
"Inminente Revoluçom "
Dende os anos 70 as relacçons interraciais foron aceitando-se progresivamente na medida que o marxismo cultural avanzaba e o físico decaía. Pero na chegada da Era da Informaçom o proceso esta mudando a moita velocidade especialmente nas comunidades Arianas e Mongoloides dos EEUU.
Um estudo da Universidade de California (Berkeley) realizou investigaçons em diversas redes sociais e redes de contactos como por ejemplo: meetic, Facebook, Tuenty ... E sacarón diversos dados interesantes:
- A maioria dos subscritores reflexan que unicamente queren conhecer a pessoas da mesma raça. 4/5 dos Arios optarón por outro Ario e do restante; o 97% decantase polos mongois e só um 3% interesase polos pretos.
- A maioria desse 3% e entre Homo preto e mulher branca e representa o 1% dos matrimonios e a maioria racha os 4 anos de relación. O interese dos pretos por outras debe-se o desexo de ser Ariano (Uma enfermidade mental que afeita a multitude de povos).
- Otro dado moi interesante para meus seguidores e que actualmente um de cada cinco romances nos EEUU son gracias a facebook. Assim que para qualquera interesado em criar a sociedade eugenesica debe integrar estas novas formas sociais as quais os teóricos doutros tempos nin se plantexarón!
Singularmente, este feito ocorre no campo das clases sociais as quais "os proletariados virils" atraen con seus fornidos corpos a incautas de alta clase/casta. Mais actualmente o proletario branco tem maior cache que o genuino proletario de cor, coisa que modificaria a conducta social, pero já se sabe que casta e raza nom andan moi lonxanos no plano teórico.
Seica deixa de ser o tempo da igualdade, comunismo e cristianismo.
Sem comentários:
Enviar um comentário