MANIFIESTO PARA EL QUEBRANTO DE LA SERVIDUMBRE DEL INTERÉS DEL DINERO
Por Gottfried Feder
Um dos poucos livros disponibles que adentranse a tratar o nosso sistema económico.
Keynes e um iniciado ao lado dele |
Genuinamente o Mestre economico foi agochado com o Boom das tesses tan populares de Keynes a día de hojé (Plans E) moitas delas ligadas o pensamento de Gregor Strasser, logo algumas das medidas económicas NacionalSocialistas para solucionar problemas modenos som utilizadas mais na minha opinión o control sobre o crédito e chave da economía.
E incribel a força dos plantejamentos e como a maioria dos camaradas nom tenhen suficientes conocimentos para percatarse do pequeno cambio. Indudavelmente neste livro achega o leitor a compresión do estilo e as razóns porque o control do credito e o valor do dinheiro e seu tempo, Resumido abolición da Usura TOTAL.
Como inicialmente comenta a Editorial Odal o obxeto do livro nom só serve para a liveraçom das trabas Usureras para os Arios productores (^) se nom que isto favorecera a progresiva abolicio de multitudes de impostos e uma baixada de prezos e tamen uma baixada dos soldos e da xornada laboral, mais mediante a Fronte pela Alegria era compensado, cousa impesabel para a era da obsolescencia capitalista.
Históricamente nunca foi um livro ligado a clase obreira ou para ás massas humans modernas mais nem tampouco era popular no partido, logo como chegou a consmovisión de Feder ao NSDAP, foi pois gracias a uma conferencia na que asistiu “o home com o bigode mais popular “.
Este quedou totalmente abraiado pêlo seu discurso polo que indudavelmente foi adoptado polo partido e converteuse no martelo economico fronte o Comunismo e o Capitalismo. Suas possivilidades de modificar uma sociedade para criar uma comunidade ou VOLK em pouco tempo som abraiantes logo nom e todo materia teórica no livro. Lamentavelmente atopamos algo de palha a que eu e outros já conhecemos de sobra o discurso polo que ademais disso centrase em as diferenças entre o Capital Financieiro (prestado/usurero) e a economia Real (Bens e serviços, industria, agricultura) .
Argumentos varios sobre a abolición dos intereses, como que jamais poden superar o valor inicial do prestamo (No NS>100 euros=100 euros) acompanhado das razóns de porque ano tras ano encarecen-se as cousas pola porcentagem do tipo de intereses (No Comunismo+ Capitalismo> 100 euros =105 euros).
Eu engadolhe uste esquema simplista para a sua comprensión mais observando o livro em geral para ser de economía tampouco e moi ao estilo dos manuais economicos clásicos como por ejemplo o Capital de Karl Marx um livro que moi poucos vermes leen por seu “reducido tamanho”.
Mais tamen debe terse em conta que: Em Espanha só 2/10 espanhois entenden sobre economia segun uma equisa que a verdad penso que e verdadeira mais fomos 1º economia do mundo, no?
Caricatura dum amabel usurero |
Pai do Darwinismo Social e a luta racial |
- -“El dinero no es ni debe ser otra cosa sino un bono por trabajo efectuado”
- -“La abolición de todos los impuestos podría significar el quebrantamiento de la servidunbre del interes”
- -“La objeción más frecuente es la afirmación: Sin el goce de interes nadie prestara su dinero”
PAX: WEB
IMAX: NOM
8/10
EDIT: ANTISISTEMA
Sem comentários:
Enviar um comentário