26/05/10

Comentario de livro LV



MI DOCTRINA


Por Adolf Hitler


Aproveitando a ocasión, decidin adquirir esta ediçom dum clasico o qual ainda nom leín ate hojé, mais nom porque nom me poidera ofrecer algo interesante e que a anteriores ediçons eran lametavels para um livro do Mestre.


Analizando o livrinho em sí, e dumha tapa branda, cousa que obriga forralo para sua supervivencia co día a día da sua leitura. Os quais moitos coma eu tenhen que leer quando poden e nom precisamente podemos disfrutar dum correito e agradavel lugar ... Outra inconveniente e seu elevado preço o qual seguramente e para amortizar futuras condenas ou para manter a eses traductores anonimos que fan um intenso e desagradavel trabalho que moitos desvaloramos.


Pero bem nom todo e malo, nele agocha um amplo repertorio de imagens de diversa indole ademais de ter umha agradavel caligrafia que algun reconhecera. Procurando no "bom" lembroume o nivel de conhecemento que tivo que adquirir seu autor, mais sua forma de redactalo notase a labor do camarada Hess, este que escreveu a visión do NS como cumbre da genialidade do Espiritu Ariano sinalado por nossa filosofia e tradicçons ahistoricas como se percatou o Doutor indio Jacook em "Aristócracia o democracia" um livro indispensavel para ortodoxos.



Em resumidas e ideal para os novos os que se vos ofrece um resumo simplificado da "Minha luta" para umha iniciaçom geral da cosmovisión a qual o propio "chefe" convenceu a seus juiçes nos anos 20. O que me abraia e que nom e moi popular entre nossas masas as que dificilmente podese simplificar mais sem perder a coherencia, mais e indispensavel continuar o estudo com "Minha Luta" que num futuro aparecera em galego.

  • Frase para lembrar:
-" La misma sangre pertenece a un mismo Imperio" Pax 171

- " El derecho al suelo y la tierra puede llegar a ser un deber cuando un gran pueblo es conducido a la ruina porque no puede extenderse" Pax 195

- " El Estado no es necesariamente delimitado por las fronteras territoriales" Pax 135


PAX: 309

IMAX: SIM, MUITAS
5/10
EDIT: ANTISISTEMA

Sem comentários: