14/07/10

Jogada maestra


Outra vez o "pan e circo" volta a ser utilizado pelos Mestres da propaganda


Coma anteriormente outros camaradas percataronse, da jogada patrioterista do futebol da ex-terra branca do povo Boer. Assim pois muitos negocios, empresas, coleitivos ... Sejan os de sempre o algun novo depredador que deseja expoliar qualquer simbolismo que se vincule a um coleitivo númeroso, cousa que nom e nengunha novidade dontro do "Estadio animal" no qual cada "governo" pode participar seja mercando mercenarios ou pela coación popular:



Imagens reais: Selecçom Arxelina e Africana ademais na 2ª a selecçom China do norte


Independentemente das parvadas do mundo anano do esferico. A qual gracias a elas fixeron aumentar a procentagem patriotica mais que chamativa nas vilas, cidades, etc... Onde atopamos parafernalia simbolisca patrioterista a outras bandeiras mais politicas. E por suposto que animou as forças mais reacionarias a poder desfrutar dum simbolismo muito mais agradavel para eles claro* ademais de por participar dumha maneira facil e comoda no día a día.

Ainda que na outra grada a inteletualidade nom puideron participar ao seu gosto totalmente com: multiples boicotes, agredindo, destruindo e incluso assasinado impunemente coma um joven branco em Bilbo ... Mais observando seu plantejamento patrioterista acompanhado o seu "mundilho intelectual" de lutas serias coma: os matrimonos homoanimais, bisexanuais, ademais da luta permanente contra o nazifascismo internacional que trae man de obra escrava e deseja integralos com o apoio das ONGES, sindicatos e movimentos antisociais ... Vaites comezo a mesturar os discursos gracias a mestizagem sic*


Logo fronte o assasinato dum patrioterista os vermes choran pelo "estado opresor" que este anima supostamente coma a "intelectualidade" dí mediante a midia as agrupaçons anticomunistas a acçom gracias ao amparo dos patrioteristas que conmemoran o futebol, quando realmente este e o nosso día a día da militancia galega. Independentemente da TV e moito menos do futebol luitase contra o marxismo internacional alleo a nossa Europa Aria!

Como eles dedican multiples bagoas nas suas netes pelas visitas conmemorativas aos seus centros de intoxicaçom fisica e intelectual ponho-vos o melhorcinho:

-Visita em Lugo, conhecidos por suas agressons coleitivas a individuos umha suposta celebraçom futebolística se convertisse numha exaltaçom do fascismo espanholista, da galegofóbia e da violência. Fonte* e a origen

- Pontevedra, expertos nas agressons com total impunidade, nom importa que seja o lado da policia o importante e matar nazis! "fracassárom na sua tentativa de escachar a janela do centro" Fonte*

- Vigo, a capital do intelectualismo de acçom direita, expecializados nas enboscadas a domicilio, nas ruas, no montes, e nas carreteiras tamen. Ainda que seu lastre emocional e que os vigueses confunda-nos com nazis pela sua estetica jamaicana, e típico dalo ir com botas, alfa e rapado pela praia e na selva... Mais seica nom conmemoraron o futebol no Faisca, Revolta ...


Umha magoa, outro día quizais atoparase mais joias coma desta noite


Bem despois do analisis galaico ei de ser critico com os torrentes que umha vez mais aparece umha prova clara e incuestionavel sobre a ideológia antihespanhola ou antihispânica coma claramente se observa neste caso catalunya:



* Levan um polo por bandeira, STOP PATRIOTERISMO, REVOLUCIONA TUA BANDEIRA!




Para rematar gostaria ponher outro ejemplo de patrioterismo RepublicANO, a duvida e se os ca mercaran atreveronse a levala posta na final ?



Mais para rematar;
Nom importa que vos escudedes no nacionalismo a enfermidade do marxismo afeita-vos irmans, o ambientalismo faleceu fai moito agora o socialismo organico e a soluçom final"


Sem comentários: