31/05/10

DVD: GATTACA


NOVA SECÇOM DVD


(Descargar chuza na imagem)

Comezo com umha nova secçom formada por aquelas películas que poidan ser utiles pêla sua temática ou formaçom para nosso movimento.




Assim que comezo com GATTACA umha película que "Jewllywoll" ofrece umha lamentavel visión de qualquera hístoria sejá coma a de Alexandro Magno, logo co tema da Eugenesia nom ia ser menos, assim pois levaos a crear um universo escuro no qual a ingenieria genética e o fundamento da sociedade, mais discretamente mostran o binomio social Capitalista/Marxista na relaçom da comunidade/eugenesia, A qual a "boa vida" e só para as "clases altas" frente os nacidos naturalmente ou "proletas" o que cassualmente o protagonista e um dos subhumans.




O enigmatico e o feito da comunidade perfeita ainda continua com as lacras das diferenças da composiçom genética, e que ironicamente sugiren que o problema e por razones economicas e omite claramente que e umha medida opresiva/tiranica que os mestres da propaganda utilizan "a saco". Assim permiteslhe garantizar a sua superioridade genético/racial mentre estas comunidades conserve sua pureza durante o tempo logo a mestiçagem e o degenere continuan sua labor de ilhar da hístoria os ignorantes ....

(estrelas do povo elegido, ou UE ...)


Em resumidas: Hístoria escura e lenta, simbolismo hebraico, luta de clases, teologismo cutre e para rematar co final utopio, que lamentavelmente serve para encher os coraçons das vitímas dos depredadores que ocultan a realidade gracias a magia da TV ... Ainda assim despois de todo coma aproximaçom a umha sociedade genéticamente perfeita no termino material e decadente no termino da psique a qual e a mesma que "vive" nestes días invito-vos a ver dumha maneira obxetiva a pelicula.








DURAÇOM: 102 min
6,5/10
IDIOMA: Castelan

Sem comentários: