30/04/10

Vitíma em EEUU

Um Ilustre camarada morto

Associated Press: AVC

jardineiro o qual num ataque de odio apuñalou multiples veces pela gorxa e para rematar desfigurando sua testa.


A qual era de propiedade de Richard Barrett um home que disfrutaba nos ultimos anos de paseos em Bicicleta dende fai 2 anos que se jubilou, tras pasar pela guerra de Vietman e umha arduo trabalho a favor da justiça nos tribunais de NY a que lamentavelmente trucouse num corpo desfeito o que nem lhe respeitaron nem seu fogar por isso ademais do crime, o criminal nom sadisfeito chamando Vicent Mc Gee de 22 anos voltou o día seguinte com ajuda de seu padrasto e um par de irmans racias para queimar o antiguo fogar para ocultar o xenocidio, por isso prenderonlhe lume a seu humilde fogar con vulgares ladrilhos e de pranta baixa, a qual estaba decorada cumhas agradavels columnas greco-latinas as que tampouco sobreviviron o suceso.


Umha vida em luta

Richard nunca foi um gran orador, nem tampouco foi um gran lider, ele unicamente era outro gran guerreiro Ariano qu puido ajudar a muitos irmans e camaradas na luta nos julgados. Cuns ingresos consideravels ele os dedicaba a propaganda nom so a nivel local, se nom que facia viagems por todo EEUU.

Ele tamen fundou um Movimento Nacional a favor da independência branca nos EEUU ademais das típicas políticas anti-invasión, Para meu gosto o mais destacavel foi seu esforço pela educaçom das crianças Arianas a favor da creaçom do Super-Homen.

Umha Anedota:

Ele foi co-participe na manifestaçom de protesta polo acto a Luther King no qual faleceu um adolescente Ariano vitíma de 6 subhumans en Jena Luisiana no ano 2008.

Ele nom foi gran cousa, vivia num barrio tranquilo e seguro, pero o destino quiso levalo. Tampouco tera um gran funeral, nem muitos seguidores, nem posivelmente moito reconhecemento internacional na comunidade branca, mais ele simpelmente foi um

luitador autentico, Um verdadeiro Ariano que seu sangue esta vinculado eternamente o movimento!


Os martires aumentaran mais eles son nossos mestres. Lembralos, glorificalos, contarlhe a todos os camaradas sua vida e obra, pero sobre todo nunca desistir, sempre temos lutar pela Vitória Solar

Sem comentários: