19/02/10

Z.O.G. aumenta sua presença psíquica

Com Amor os meus seguidores*


Como já nos comentaron anteriormente outras fontes de novas que o Sionismo desejá asentarse em na Europa para impedir qualquera opción possivel por hipotetica que fora o seu día. Se bem os informadores determinan que o "detonante" destacavel poderia ser o caso do Bng o cal tivo que baijár os pantalons por suas posiçons pro-palestinas e ir apoiando o "amo da veijá" se nom desejába a marginalidade e o boicot como lhe ocorre actualmente a Iran.

- Logo o marginal Galiza-Israel desejándo chamar a atención, num heroico esforço o cal nos, lóxicamente observamos e valoramos... As quais van dende querer aumentar a presença na net, a que por certo sempre evitou umha discursson possivel o um díalogo racional ou intelectual, mais assim sen duvida os revisionistas ganhan muito mais peso no ocorrido durante o 3º Reich com seus pressos e deijá entrever seus "solidos energumentos" sentimetais ou violentos como o da foto.

- A estrela sem lugar a duvidas o melhor livros jamais publicado na nossa lingua, o cal o unico defecto possivel que tudo poderoso O barman nom o asinase él mesmo. Sem duvida Cerrin presentaralo como livro de obrigatoria leitura em seu afan de apoiar a cultura(¿ de quem?) Por isso já ponholo a disponsiçom proximamente a os leítores interesados na adquisiçom del, a um preço diabolico.



Tamen destacavel a invención analhistorica com a proposta da IMPORTANTISIMA judería de Rivadavia o cal era centro de perenigraçom durante seculos antes da chegada dos Suevos porque estes eran já naziskins violentos... Com umha sobresainte arte de manipulaçom tudo e possivel incluso de falar dumha civilizaçom Judeu-Cristia (a cal debeu nacer no 1945) a qual sen duvida o afeito entre os judeus e cristians e evidente, só lembrando os motes da época como marrans, logo as razias que amavelmente fijeron levar-nós até Cordoba umhas Campas dum cemiterio pouco conhezido, penso que dum tal Mata Moros...

Seica estes anacos Historicos os novos cristians nom poidan ser do seu gosto mais a expulsión dos Sefardís tamen poido ser a sua soluçom final a cal penso que gostaron maioritariamente e se nom perguntalho o Caudilho que em paz descanse.




Pero sem duvida o imperio Judeo-Cristian teme abraiado com seus solidos energumentos para vincular-nós cando estam em probleminhas tudo nós tempos que lembrar, com isso e suficiente magoa que algum nom gosto facelo ainda que assim se pode cobrar algumha sobra dos poderosos que se agochan nas sombras do retrete.



O escrito anteriormente nom pretende dicir que tudo aquel que poida sentirse ofendido ou ferido polo meu post, este poida enteder que desejó minimizar a dor das victimas reais mais a questión e economica/política nom emocional.





Sem comentários: