22/11/09

Comentario de livro

El HOMBRE Y LAS DESIGUALDADES RACIALES


Por Joseph Arthur Gobineau

Este livro de tam agradavel desenho formado por un agranama grego, atravessado por umha rama de olivo agocha um resumo do trabalho de Gobineau.
Coma indica ao inicio A. Romualdi, muitos identificam-se equivocadamente entre o fenotipo mencionado como "puro ou autentico" por elecçom do Sr. gobineau a dedo... Lamentavelmente ainda hojé existen moitos que pensan na superioridade racial dun determinado colectivo definido pola cor do iris e da sua cabeleira. Mais logo o Sr. Bau aclara um pouco este livro indicando que muitas das questións, dados supostas tenhem que ser analizadas ponhendose no tempo marcado polos seus avances cientificos, tecnologixicos, etc..

Com respeito o livro e um repaso historico racial pesimista cumha analise simple dos povos e seus problemas raciais. Explica as qualidades dos tres raças e suas mezclas e fussons creando e eliminado os poderes e energias caracteristicas de cada um deles. Tamem a particularidade do conceito historico da raça branca e o futuro lamentabel da america ariana.

Como anexo o livro incluese o Sentido racial dum amigo do autor, Richar Wagner que gosta moito da sua tese, pero discrepa moito com ela, por isso propom un racismo moral pseudo cristiám que luita co sufrimento e a dor da humanidade.

Se bem deijo-vos algumha frase a mencionar:

- " R. Wagner no apoya a la Iglesia sino a Cristo" Pax 315

- " Todo negro es inepto", y mi principal razón para abstenerse es que me vería obligado a reconocer que, por vía de compensación, que todo europeo es inteligente, y me siento yo a cien leguas de semejante paradoja" Pax 95


PAX: 321
IMAX: SIM
6´5/10
EDIT: CAMZO

Sem comentários: