11/09/11

+ Informaçom

Sobre o blogue:



Que vou dizer dum  dos mais velhos blogues galegos que trata duma temática tan controvertida na nossa península. Chegados a este ponto depois de quase 1000 post e dende o 2007 em activo. Daré a conhecer certos dados que poden interesar aos meus leitores peninsulares e internacionais.

A origem do nome e por dois motivos e razóns:

  • Acho: significa: pensamento e tamen pode significar pessoa  basta, bruta, rádical, direito mais nom implica que sejá duma maneira violenta ou agressiva.

  • Galego: Implica a origem do autor.

A razón inicial da criaçom deste blogue nom a tinha clara, nem tampouco sua finalidade e utilidade. Mais pouco a pouco depois de centos de cambios, probas, modificacións pouco a pouco foi colhendo uma forma, peso, carácter, utilidade, finalidade e o mais importante serve para o desarroio geral da minha pessoa.

Comenzando con a publicaçom de diversas novas pouco a pouco aventurome no periodismo alternativo. De seguido com a secçom de Comentarios daqueles livros que coido "utiles" pela causa dedicolhe umas breves criticas; complementadas com alguma ideia que comparto com os interesados mais procurando que gosten adquirir este livro e comprendelo por si mesmo.  Logo a ultimo projecto que pretendo levar a cabo e a publicaçom online da minha novela Aryan Brothers a qual daralhe um toque de retranca e minha criatividade mais excéntrica ao blogue. Na qual certas pessoas do meu circulo coido que serán protagonistas em certos sucesos, mais preservando o anonimato porque o "Conhecemento e poder" e o poder "nom e apto para todos"


Com respeito a minha lingua, coido que moi poucas pessoas poden dizer qual e a forma correita duma palavra em Galego. Assim que eu vou mais aló do debate efimeró que moitos Galegos discuten polo método e nom a finalidade da nossa lingua.

Porque a lingua como já bem dixo Estaline: "O idioma e um instrumento de desarroio  e um arma de luta"que serve para a transmissom dos conhecimentos, nom uma repetición duma forma concreta num periodo histórico pontual.

Uma coisa e honrar os antergos e outra pretender vivir coma se foses esos antergos. Polo que coido que modificar o presente e essencial para ter um futuro e deixar o pasado no seu lugar.


E lembro que aparte dum blogue " tenho uma vida propia"

Para rematar gracias polas vossas visitas e apoio anónimo




© Se autoriza a reproducçom de todo dado sempre que se me cite ademais de por um enlace com minha fonte original.
=> o-acho-galego.blogspot.com