Moralidade ou uma artimanha Darwinista Social ?
O outro día lembrei-me dumha nova que apareceu já fai tempo, ela trataba sobre a seguridade no Estado de Israel. Decia algo assim:
Ejemplo de Torad |
Um rabino judeu chamado Ari Shvat justifica com a Biblia, com seu estudo "Sexo ilícito para la seguridad nacional" nele justifica que às espias hebreas do mosad poden manter relacións sexuais com suas vitímas durante "às suas misións" para velar pela seguridad do estado judeu. A condición é que se divorcie do seu marido e logo volten casarse (presuponho que o marido tamen pode ir de misións)
E ético ou moral reclamar o individuo 20 minutos de pracer nom grato?.
Acaso nom pode ser isto umha forma de explotaçom das vitímas para beneficio de la raça/comunidade/estado? pero claro a um preço "baixo" ?¿?; realmente este que antes da chegada do preservativo acompanhado pôr a erradicaçom previa da velha moral pseudo-cristia a qual valoraba o sexo muitisimo cotizado. Quando a fin de contas sua finalidade era reproductiva polo que implicaba certos riscos ou perigos para a comunidade e claro que tinha um grande peso emocional negativo para ao individuos ir de misións.
A día de hojé, e claramente outra arma de explotaçom do individuo a beneficio dumha causa a qual as trabas ético/morais impiden os individuos/grupos protadores deste Xem (Subversivo) alcanzar certas quotas de beneficio que outros individuos/grupos nom queren alcanzar, ou nom poden.
Cousas da vida em luta
Sem comentários:
Enviar um comentário