LA DOMINACIÓN MACULINA
Por Pierre Bourdier
Ele nom forma parte dos meus intelectuais mais seu livro chamoume com semelhante provocaçom logo já escoitei falar de ser um dos Chefes Intelectuais a favor da destrucçom de qualquera estructura Racial/Social. Como Mestre da manipulaçom e com altas habilidades na linguagem ele e capaz de captar os incaut@s na espiral do AUTODIO.
Independemente das sua ideias isto nom me impide querer comprender suas posturas nas relacións sociais e por suposto percatarme de que e aquilo que denomina como opressom e ser capaz de percatar-me dos obxetivos que ele pretende alcanzar.
(Cousas da recreaçom social) |
A singularidade destes problemas e a negaçom absoluta o quase absoluta de questión GENÉTICA VS AMBIENTE o que este Paladín das tres III (Intolerancia, Igualdad, Inferioridad) nom pode* utilizar as razóns de adaptaçom evoluçtiva, o corporacionismo biologico dende a celula mais insignificante aos homens.
(Evoluctivamente o nom poder implicaria tua desaparición)
Mestre da propaganda e paladín das III |
E tan rídicula sua vontade de continuar com a ignorancia como pretender explicar o que ocorreu em Iusgolavia dende um ponto de vista Marxista. Luta de clases ?, Luta de consumidores de opio?, ou umha clara LUTA RACIAL quizais?. Mas nom todo e ignorancia neles, suas habilidades com as palavras som sensacionalistas e se nom e considerado o suficiente por nós pode implicar um fracaso para qualquera ideaia, movimiento, partido político ... Um dois livros que mais me ajudarón a comprender simbolismo e a utilizaçom das verbas em cada situaçom polo que Pierre Bourdier e um Mestre neste campo, logo debe-se aprender dele nisto, assim que indicarei um pequeno exemplo para observar a importancia do termo.
- "Os NS tenhen falo e os comunistas pene"
Repiteo em voz alta e pensa que associa tua mente nas diferenzas entre Pene e Falo para este suposto sinonimo que subliminalmente e um antónimos. (Chuza nas palavras e percata-te da diferenza)
Depois de tocar multitude dos temas quase que falar um pouco da mulher Aria a qual tem umha luta ainda maior e isto nada tem que ver com as parvadas que gostan os Marxistas, como o clásico conto dos maltratadores do xénero tan de moda onde quando cassualmente e a inversa dedicanlhe duas linhas escritas e gracinhas ...
Logo os intelectuais extranhanse de que ocorra os efeitos contrarios os desejados . Nom quero desprezar as vitímas pero os propagandistas antinatalidade poden deixar de amolar criando o aborto feminino moderno que e claramente subhuman genuino a qual e despreciado polo homen (33% homes van de putas e aumentando) que unicamente obrigaran a evoluçom a fazer nesta luta pela supervivença criara Super Hembra Ariana
Mais e umha magoa que moitos NS desprecien as camaradas alegando ser parte da subhumanidade quando elas som vitímas dumha propaganda mais direita e continuada. Logo queixarse do sinsentido sen procurar umha soluçom e lamentavel.
PAX: 150
7/10
IMAX: NOM
EDIT: ANAGRAMA
Sem comentários:
Enviar um comentário