07/06/10

Aumento da cotizaçom da raça Ariana


R
ecente um estudo do Pew Reserch Center dos EEUU
, publicou:

Que os matrimonios interaciais dispararonse nestes ultimos 20 anos, gracias a chegada dos invasores do sul mudou de ser um 6% de media pasou a 15%.

Indudavelmente esas novas crianças já nom formaran parte do VOLK Ariano mais isto obriga a aumentar proporcionalmente o valor de cada novo Ariano nacido ou actual concretamente 9%, um activo que forma parte do que levamos todo entre as pernas que quase ningun se planteja que preço pode ter meus genes ... Umha resposta que num futuro desejó respostar, quanto vale um homen?




"A medida que os debiles perdense nos tempos a nossa superioriedade avanza a pasos nunca antes pensados"


Cumha media de 4 anos de duraçom por matrimonio interracial e umha garantia suficiente de ter umha amplia base gris "proletariada/aburguesada" para explotar y expoliar que arrastra com sua "cultura da pobreza" esta que ninguen sabe dizer realmente sua origen , a que levamos afirmando dende mais alo dos tempos de Krisna.

Inadaptación cultural, racial, inestabilidade genética y psiquica, competividad coacionada polo binomio [clase social = clase racial] ... Ah por certo lembrome que tamen garantizase extra de aumento probabilidades de abortos expontaneos na 4 geraçom, por nom falar de desproporción das partes do corpo dende um ponto de vista estetico (Exemplos extremos) (Seguro que Obama racha a estadistica? Sempre alguns necesitanse autoenganarse) ...

Em resumidas umha amplia colección de vantaxes que podes adquirir gratuitamente ignoranto o que levas entre as pernas porque com estas escasas probabilidades de supervivencia nom se pode durar nem um primeiro asalto se nom fora pela man do espiritu santo .

"O desconhecemento da lei nom exhime do seu cumplimento"

Sem comentários: