27/06/12

Ataque Fascista ao Centro Anti-Social


 


Ataque Fascista ao Centro Anti-Social 

Crónica alternativa aos medios pro-sistema e filo Anti-sociais


Recentemente apareceu queimado um dos locais mais importantes para os Antifas em Vigo. 
Este afincado no casco velho rodeado de Ionkies, sudacas e indios junto com os locales de copas estaba integrado na rutina Chorbo antifa. Vejase ligado com o RASHKA ou o clásico faisca onde venden droga "matanazis", como assim o informa as pintadas populares  junto com as visitas policiais frecuentes e a perenigración dos grupos anticomunistas e um dos que mais mola.
Eles ofrecenos seu dominio da retórica victimistas, como ven novamente podemos olhar nas suas verbas de sempre: " o fascismo ataca de novo". Mais ese fascismo nunca jamais defendese da sua violencia na nossa terra vejase na:

"Última cea, holocastro, Porriño Crew, Disco Stupid, paliza a domicilio, Electro Grafiti ..."

Por no falar do asesinato de un "chorbo" no resto da península coa ajuda de 4 Antifas con total impunidad porque era en defensa propia ... A quen lhe dan o bombo na midia? 

Todo tipo de fechorias con total impunidade, e o pátetico que algun sentirase orgulhoso de admitir insconcientemente que ao utilizar a violencia reconhece que suas ideias nom poden convencer doutra maneira.
Nicolas Aparicio tem um hobbie inaceptabel para o sistema lanzar Cocteles mais nom prohiben os livros comunistas(Socialdemócratas) que se venden na casadolibro a diferenza de Pedro Varela na libreriaeuropa.com. Mais existen vitímas que tenhen maior valor que outras para a Midia ...

Assim que algo bastante grave tivechedes que fazer para que vos rebenten o local, a quen ostiachedes? Desta vez tivo que ser heavy porque o conto de que o PP financia os grupinhos falanguistas, fascistas o nazis quando eles tenhen o PODER TOTAL e poden usar a policia sem utilizar os metodos de guerrilla urbana.
A nós queimanos as librerias encarcelan aos editores de livros nembargantes vos encerranvos no carceré por fazer do terrorismo um ocio. 

Nem quero justificar a violencia de nengun grupo, mais oponhome a continuar com o jogo da "Galinha e do Ovo dos antis" porque do único que serve e para manter o Status Quo Político vease: 

Nazi-Fascista VS Anarco-Comunista= Sistema contento




Pero para a desgracia do Sistema esta equación rachase coa chegada dos NacionalBolcheviques que expressan este "delirio" correitamente Limonov:


"Nen esquerdas nen dereitas, só esta o Sistema e os inimigos do Sistema"





Sem comentários: