17/10/09

Comentario de livro extra

LOS HERMANOS STRASSER Y EL FRENTE NEGRO

Por Erik Norling

Este livro indispensable para tudo NS nel trata muitos aspectos e pontos de vista que permiten entender o nosso ideal. O socialismo de esquerdas base fundamental do NSDAP pouco a pouco foi moderandose ata chegar a modificarse o ponto Nº 17 dos 25 pontos do Mein Kamf. Os problema reais deste lio jeral poden ser: A propiedade privada limitada en parte, personalidades diversas, egoismo, infiltrados do sistema, traidores... Un coctel pseudoideoloxico que muitos camaradas fan divisións que na realidade tenhen poucos fundamentos nestes tempos, tamen o problema pode ser que muitos atascaronse nunha parte do NS, seja: no Hitlerismo, Strasserismo, nordicismo,clasismo, materialismo varios, etc... Que nom aportaron nada dende o momento que desapareceu o 3º Reich.



O camarada Gregor Strasser foi un gran luitador polo nosso ideal mais as diferenzas dogmaticas a día de hojé son simplistas e inadecuadas actualmente: "apoderarse das terras da nobreza sen renumeraçom" Sen duvida, o ponto mais controvertido poderia ser o da empresa/estado pero lamentabelmente nom se puido analizar o proceso ocurrido na URSS por levar a cabo este aspecto en maior medida claro esta.

O lamentabel e que dentro de nós muitos declaranse mais de esquerdas* (sic) o mais socialistas o prefiren o social frente a nacional, coma meu caso particular. Pero o froito destas cousas fan crear diarreas varias de indole nazicomunismo, nacionalbolchevismo, solomillos bem crudos e diversas palhas ideolóxicas NR... Em resumidas ignorancia o incoherencia.

Este livro e complementario o da Revoluçom koservadora que podria considerarse o lado nacionalista do NSDAP en maior ou menor medida contrarestando o peso de esquerdas de Strasser e cía.

No caso Otto Strasser se debe mencionar o feito de ser aceptado na Masonería na juventude e seu ideario o doctrina e conforme o pensamento "sadomasó", elitismo, duas raças,clasismo, antinazismo, etc ... Nom e de extranhar que foran un enemigo do movimento lóxicamente, pero nom tudo e mao, un bom ejemplo e o cartaze de "Ninguna Sangre Alemana por España". Se bem tamen pode ser estudado e comparado co pensamento da "Ordem de Himmler" das SS mais suas propostas europeistas em jeral, moi aceptabels.

Alguna frase:

-" El 7/5/28 La dirreción del partido decreto en una circular en la que se prohibía polemizar o criticar a los grupos militares de extrema derecha" Pax 101, lamentabelmente hojé em día muitos pensan que e valido o aceptabel

- "En 1930, Hitler se negó a respaldar la obra de Rosemberg "El mito del Siglo XX".

- " En la biografía de Otto acusa a Hitler de haber traicionado los originarios principios europeistas del NS en pos de "un pangermanismo que se basa en imperialismo egoista" Militarismo prusiano VS europa das etnias, comparabel ao imperialismo castelan típico da nossa terra

-
"Sabemos que la llamada de la sangre alemana es más fuerte que el espíritu marxista" Otto Strasser, 1932

PAX: 330
9/10
IMAX:SIM
EDIT: enr

RECOMENDADO

Sem comentários: